You Betrayed Us! (When Idiots Play Games #71)



Download videos:


✦ Submit YOUR videos here: Intel® Xeon® Processor E5-2643 @ 3.4 GHzNoctua NH-U12DX i4Supermicro X10SRA32Gb DDR4 2133MHz ECC Samsung RAM250GB SSD Samsung 750 evo (main drive)500GB SSD Samsung 850 evo (Source files)2TB WD Black (rendered/final files)GTX 970 ASUS TurboFractal Design Define R5 – Camo wrapped blueWindows 10 ProSeasonic 650 80+



Tags:
Battle Battlefield 4 (Video Game) FIFA Games Royale amazing bf4 crazy episode explosion fortnite ghosts gun lucky monta... pc reaction xbox one


1ShepardCZ
3:24 -- AAAAAAAAAAAAHH, BLYAAAAAAT!
A Bottle Of Bleach
3:33 is the most gangster thing I have ever seen.
A Jager Main
3:43 It's *Pavlov VR* or something like that... not *CS:GO*
AKIO
3:32 pretty sure that's not CS:GO :)
Adam Holmes
6:20 - 6:26 \
Agent Ham
3:53 Yep. That about sums up Assassin's Creed Syndicate.
Agent TC-RADBOI
3:01 should've done the peter parker scream
Aiden Banana
3:34 got me laughing
Android HD
3:03 I believe I can fly
Animalcrazy 1128
6:54 \
Aras Alfa
Hahahahahahahahhahahahahahhahhahahahahahahahahahaha
Assumedpie
thank you for the mafia 3 spoiler warning! i still havent finished it yet XD
Backfired Plans
3:38 That's Pavlov VR, not Counter Strike: Global Offensive.
Betray
0:22 literally had me on the floor laughing 😂
Blood-Winged Gun
I saw the title and the thumbnail and just burst out laughing
Braeden McKay
1:51 BOO
Callum Leitch
6:15 Me: that was the worst throw.....I've ever seen.......of all time.\nPlayer: it's not my fault someone put some pallets in my way
Cannon Newman
@6:21 I just hear Agent Washington saying, \
Carl
7:27 A shotgun with a mag. I feel uncomfortable. :/
Carnage Cletus Kasady
Watching this video I start believing that I would be a gold mine for Gamesprout. Because I'm sometimes as bad as the gamers in the video.
Carson K
3:21 is one of the funniest and stupidest thing I’ve ever seen from video game play 😂😂this guy had the perfect shot already lined up but decides to throw a grenade lol some people are just flat out stupid
Charbel Younes
0:26😂😂😂
CloudBorne ಠ_ಠ
My headphones were at full volume at the \
Comment Reader
1:00 omg i did that too its so funny
Conagher
That first one tho lmao
DL Lynx
FBI!! OPEN UP
Dark Killer
4:55 r6s players will understand
DeviantCringe
1:00 Paint me like one of your French ragdolls
Edgar Alvarez
Pls make a Garry mod funny moments I beg
Gavin Ponder
0:04 \n\n*No Tank you*
Gmanluigi
0:20 *looks up how to hack fortnite* *BANG BANG BANG* FBI OPEN UP!!!! *BOOOOOM!!!!* 🤣🤣🤣🤣🤣
Go Crazy Jay
I had the volume all the way up at 0:22 and I thought it was the actual FBI at my door with headphones on.😂
Greater Dog
6:20 Caboose, is that you ?
Han Heupers
4:52 i guess thats what happens when you dont anwser your girls call.
Hcw Figure review
Hacking ......fortnite FBI OPEN UP!!!!! 💥
Izuru Makoto
@6:15 that, was the worst throw, of all time.
J'naya Rivera
5:06 😂😂😂 me scaring people when it comes to playing games
Jaevin Hasuike
4:33 XD
Jay Whiteside
Swear ima jus start reporting the Justin Y. guy and his damn bot likes
Jedrus Socito
I CANT STOP LAUGHING!!
John Castillo
4:57 I would've deleted the damn game after that
Jon G.
Ive said this before and Ill say it again. The video editing is brilliant.
Jonathan Dunn
6:00 \
JonsyTheGerman
2:50 gets disembowled but walks away fine
Joseph Stalin
Female gamer enters server'\n\n\n\nGirl:i need ammo!\n\n\n\n\n\n\n*Whole server pops up*
Justin Y.
*Teleports behind you*\n_Nothing personal kid_
Karl Koller
\
Khoi Nguyen
3:48 Omae Wa Mou Shindrieu...
Knight Gabriel Guanzon
0:27 Absolutely did not see that coming
Kuruma Uzamaki
4:20 he did leave the casino \nMission accomplished?
Mafia x Phantom
Bang bang bang* FBI OPEN UP
Magic PaPaya
hahahahahahahaLOL my god 3:30 im dying😂😂😂😂
Matthew Stark
6:43 I laughed so hard at this one
Mc Media
This game android.. Support?
Meerkat More
3:37 That is some James Bond shit right there
Mohamed le sang
0:23 😂😂😂
Mohammed A
\
Mr.Burnt nugget
0:28 FBI OPEN UP 😆
MrxPacklex
😂😂 what vr game is at 3:33?
MudzGamers
OMG VR IS THE BEST 3:33 If you really want to troll and play to shit paints laughing. I want VR!
Niruen The Dragoness
6:46\n\nYou never. EVER. Stay STILL. In CoD. NEVER.\n\nUnless you have a sniper rifle, that's okay.
No Siemka Siemka
FBI OPEN UP!!!!!!!
ODSTbag337
6:21 That was the worst throw ever. Of all time.
Rabbox
6:16 worst.throw.ever. of all times
Racing_Dutch _Sam_RD
FBI OPEN UP
Rapidshot
3:31 Wtf😂
Rarin Recruit
0:27 🤣 That was great!
Raxon
0:28 The FBI is working with fortnite so, there's no player that hacks their game
Review
Hahahahahaha that mag grab was amazing!
Robert Strada
3:32 was the funniest shit
RobloxGamerWeekly
XD Most funniest video ever!🤣 4:27
Sapphir
6:22 Not his fault. Somebody put a pallets there.
Shader Evo
6:20\n\
Slurp_Slurpys GMI
5:30 title of the music pls
SmartAss GIRAFFE
3:31 WAS THE BEST!!!! 😂😂
Szymon Śmiałkowski
2:28 Ya know... there's a bowling ball launcher in Far Harbor...
The AJ harris
5:22 LOL a nuclear bomb ...is more powerful than u think noob
The Capacitor
3:43 When you turn around to find grandma trying to comb your hair...
Uganda Dross
*0:05** iiiOH FUCK!!!*
Vito Pratama Putra S.
0:04 Tank: \
Waifu si Ocong
What is the first one tank i want to download it
Wise One1494
the fact that the guy didn't get hit and was able to remove the clip is both hilarious and an interesting way to give a guy the middle finger
XxRamiroPS4xX
WTF!!😂😂\nTHE BEST VIDEO OF THE WORLD
aka fuckboi
4:54 when your girlfriend calls but you don't answer
canu22canu
3:32 Why Pavlov is CSGO?😂
claymore 135
3:37 😂😂
coolguyofawesomenful
6:21\n*Washington:* That was the worst throw ever.... of all time.\n*Caboose:* Not my fault, someone put a wall in my way.
elitetrooper667
2:16 no\n\n\n\n\n\n\n\nYou use a fatman \nNuke same difference with god mode now thats me playing games\nAnd im such an idiot
glenn gananda
Once I got betrayed by a teammate in pubg, next thing I squashed him using a car
ich_auch
3:31 Oh yeeeah nice
invisible fan
6:21 that was the worst throw ever... of all time
nick robertson
3:24 LIFE COMES AT YOU REAL HARD!
randomvideogamenerd
6:20 \
richie rose
3:43 BEST for all time :)))
waleed wolf
5:19 game name
wasd
how changing the name to funny gaming moments than calling it \
Κατερίνα Γ.
Nice Video
Пауль Йозеф Геббельс
Thank you for the warning, like! (4:04)
ياسر عمار
Hacking fortnite 😂😂