5 Ways to Get Your Parents to say YES!



5 Ways To Get Your Parents To Say YES!!Thank you !!



Tags:
5 Ways Get How To JoJo Siwa Parents YES ariana grande comedian comedy dance moms get wh... happy lily singh mama said movies music sketch comedy


AD SQUAD
You have 4.8 MIL subs
Abrar Ahmed
2019? Nope just me?
Aisling Kelly
2018 anyone?
Alisha Hussain
If your Asian your most likely to get the broom 🧹 if you ask to go to the shop around the corner 😂
All around Emily 66
This might not work with my mum but I’ll try
Amanda Somelofski
U meant to say likes not subs
Amazing Slime
Nice Matt 😀😀😀😀😀
Amber Chloe
Me: Mom can I go to the concert?\nMom: Ask your dad.\nMe: Dad can I go to the concert?\nDad: Ask your mom\nMe: Mom so did you think about it?\nMom: Did you Ask your Dad?\nMe: So dad do you think I can go?\nDad: Did you Ask your mom?\nMe: YOU KNOW WHAT I DON'T WANNA GO!!!!
Amy Bigelow
I don't like Beatrish
Anastasia JT
HER COMMENT WAS POSTED TWO YEARS AGO WUT - _-😕
Anneliese Blome
I literally can relate to a lot of these comments... Like I literally turned down my volume so no one could hear I also,went into my bedroom which is upstairs locked the door and put a heavy box in front of it Lol
Ashley Blackburn
If u compare 2 ur sibling my mum would say he is older and make up even more reasons🙄😤❤️
Ashlynn johnson
Who is watching this In 2018 \n\nLike if you are\n\n\n\nFind the difference \n🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣\nLike if you found it
Audrey and Hailey Roblox
Me:mom can I spend the night at my cousins house \nMom:will see\nMe:”tells couisn”ask my mom she will say yes”\nCousin:can she spend the night my mom said she can\nMom:yes but did ur mom say she can \nCousin:she said yes\nMe:yay\nCousin:yay\nThis happend to me yesterday and on Friday plus we live like a minute away
Ava Grace
I ask my mom for a hamster her response: W’ll talk about it then I got all happy and then I ask my dad: no no no no nooooooo nope ed e nope then I tell him the names I came up with and he said: no nope those are awesome names! I said jelly and peanut!!!!!!!
BUBBLE ZONE
That Mom Was A Boy {Click............This\n👇🏽
Bill The Tiger
I'm watching this because I need Toast with Nutella
Billy Clements
I better Turn the volume down I don't want my parents to hear
Charley Skits
Me : can have a sleepover please!\nMom : no you'll have to ask your father.\nDad : well what did your mother say about this?\nMe: \\_(• •)_/ WHAT THE?!?\n ||\n / \\
Chy. Maie
I'm one of 8 lol
Dan Kawaii
Struggles of having an older brother:\nMe:Mom can I go to my friends house? \nMom:No... \nMe:Why? \nMom:Just noo.. Walks away*\nBrother comes out of his room*\nBrother:Mom can I go to my friends house?\nMom:Ask your Dad\nBrother:Dad Mom said to ask you, can i go to my friends house? \nDad:What time should I pick you up? \nBrother:I'll just call you. \nLike how tf.
Desiree Farmer
I tried but did not work for me but maybe for other people
Dianne Hughes
I did all of these. They do not work.
Divyaa Nagaraj
It work thanks my mom and dad say yes I love this idea
Diy, Hacks Creative and Slime Master
MemeMaker\n2 months ago\nMe: Sits in front seat*\nMom: What do you think you’re doing?? Go in the Back!!\nMe: Why??? \nMom: You aren’t big enough\nMe: Why does my brother get to go in the front, we are only 7 months apart\nMom: You’re not strong enough\nMe: shows muscles*\nMom: YOU ARENT BIG ENOUGH\nME: OH SO YOU WANT ME TO BE FAT SO THEN I CAN SIT IN THE FRONT SEAT??!!\n\nawkward silence
Emma Darnton
I'm one of five too😂
Emma Townsend
My dad would say no any way on all of them
Faraza is Fantastic!
When my mum's on the phone I ask her for something and she says yes
Fernanda Perez
Too bad I'm Mexican so there's absolutely no way i can go to a sleepover😂🙄
Flaming Unicorn
One tip you can put in I think probably only for me is My mom hate me af and can never get here to say yes when I was something. And she obviously shows that she like my brother more
Gianna
I’m going to try to get acrylics
Gilverto Cegovia
OMG thx for 100 likes
Greer Knowles
matt is a great mum
Henon Haile
this was so helpful !!
Hugo Infante Acero
thank you for the tips nice lady
Humayra
2018?? Please like if you are watching in 2018
Ian Batten
2 years later...... has 5.7million subscribers xD
Inquisitor master
Me:mom can I go shopping \nMom:No!\nMe:but why \nMom:you are young you are Eight! \nMe:but but,my friends get to go pls mom.\n\nMom:NOO stay at home and clean the house \nMe:ugh find
Isabelle {G}
When you see a comment and you wish you wrote it *sigh* 😞
Itz Me YoYo
BIG RULE! make sure you dont tell your siblings...\n\n\n\n\nthey will tell your parents...
Ivy Milam
I never get anything
Jade Raleigh
Who is watching this from 2018 if u are give it a like
Jana Frig
Who's watching this 2018
Jane the queen
It does not work.. Like if u agree 😐
Jason Foo
spot the difference \n\n\n🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃☺🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃like if you found it
Kally C.
* turns down volume so mom can't hear
Karma's a bitch
Im trying to have a 3 day sleepover with my group of friends over thanksgiving break. Im gonna do EVERYTHING, and i hope it works.
Karolina Spaczynska
matt is the girl hahahahaha lots of love to you matt and Rebecca and blackjack and peanut. KEEP AWAY FROM THE GAME MASTER...................... PLEASE BE SAFE AMEN this is not a prayer.
Keeley Brown
I really want to join the army cadet corps but my mum says that the times are awkward even though I used to go to karate at the same sort of time. I don’t know what to do. I really want to join the cadets.
Khadijah Gācha Coôkie
Me: mum can I go school by myself\n\nMum: no you are to small strangers would think u r 5 and they would take u\n\nMe: but hannah got to go by herself when she was in year 6 and now I am in year six\n\nMum: your to small\n\nMe: it's not fair! You said!\n\nMum: next week\n\nMe: ugh\n\n*next week*\n\nMe: I'm going myself\n\nMum: no you are to small\n\nMe: OH MY GOD I'M GOING \n\nMum: no\n\nMe: UGH\n\nthat's basically what happens (but it's in my langauge: somali)
Kimberly Sandoval
That what i say but my sister get too go😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Lavinia Mocan
250K......... UR AT 4.7 MILLION!!!
Lisa Orozco
2018 everyone
Lizzy AZC
My mom still says NO 😂☹️
Lps LexiTV
My parents are overprotective 😢 I tried to do this but lol
Ludmila Zahira
Doesn't work on me... \nBut btw love your videos🎥💕
Lulu Oshana
Can you prank Matt by doing the unicorn challenge app and Donald’s and say I am a unicorn
Maggie_ slimey
She asked for 300,000 subs. BRuh you have 3.2 million
Maia Thomas
When I said that my sibling got to go they always say \
Mani Siva
Matt is a nice mom. If you agree with me then like me
Matthew Watson
What if I want a phone?😦
Matthew Woodhull
Matt is the mom lol 😂
MemeMaker
Me : Sits in front seat*\nMom : What do you think you’re doing?? Go in the Back!!\nMe : Why??? \nMom : You aren’t big enough\nMe : Why does my brother get to go in the front, we are only 7 months apart\nMom : You’re not strong enough\nMe : shows muscles*\nMom : YOU ARENT BIG ENOUGH\nME : OH SO YOU WANT ME TO BE FAT SO THEN I CAN SIT IN THE FRONT SEAT??!!\n\n-awkward silence-
Mermaid Ash_Mermaid The gamer/Alpha
I want a hamster! 🐹
Muriel Garms
Sadly I always get good grades I don't ever get anything for it, since I've kept my grades up they think it's just a given...
Naveed Hamidi
But my mumy says next time and never let's me go there
Nolan Animation's
can u see the difference? Like if u see it! \n\n\n\n\n😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😐😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
Officially Ella
When i say about it not being fair everyone always say \
Olivia Shipley
What if I told you that you had 4.5 million subscribers
Potato Potato
2\n 0\n 1\n 9\n\n anyone?
Quincy Wolf
Im just watching this for my dad to get me Starbucks 😂
Rebecca Zamolo
Beatrice is on vacation so I hope you enjoyed this video :) Let me know if you have any tips that I didn't put in the video for getting your parents to say yes.
Rob Nordmark
I haven't watch the whole video yet but can your parents say yes to a bed if you don't sleep in it
Roxling
Parents: No
S H
Love you so much
Sabina Belmonte
OMG JULY 15 IS MY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😍😁😘😜💕
Sheldon Minnick
yes!it really worked!thanks your one of my fave youtubers
Steve Maxey
Saying okay when they say no to you
The Alpha
I need my mum to take me to the doctor's ( I have symptoms of an illness ) but this probably won't work...
The Funky Cows
BUT JIMMY GOT TO GO!!!!!!!!!!!!!
Trinity and the family My Life
And can you make this video again
UniversalAcid
I need this, my mom never let me do anything. NOT EVEN GO OUTSIDE ON WEEKENDS OR ON WEEKDAYS ;-;
candice smith
If I said no I mean no
charles tutt
I love your work on YouTube but you are so good rebecca
iRoseGold Lover
Thank you so much for these tips it just might work
its_jennah
I really want a kitty and so I asked my mom and she told me to ask my dad and at that point I knew it was just gonna go back and forth. Finally they both told me that if I did all my chores and proved I was responsible, I could get one. Only problem is..\n\nI’m super lazy and don’t feel like getting up to do the chores... —.—
lmao sisi
find he difference \n\n💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💧💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦\n\nlike if you did :)
lps Emma
My parents DO NOT CARE if they are far, example:\nMe:can I PLEEEEEAAASSSEEE get a 25 cents pack of candy!?!?!\nMy mom:no\nMe: PLEADE it's only 25 cents, plus, my sister for o me\nMy mom: I SAID NO!\n\n\n\nsorry this was a bad example but you get the point
miniwheats gaming
My parents are never fair with me and my brother if he does something I don’t get to do it, it is not fair at all
nouran ali
\\(..)/\n |\n /\\ this is David he never moves \n 1like 1move \n How many moves can David move \n(Edit):thanks everybody for the likes
savannah martinez
Nice acting matt
shooting star
On the one where rebbeca said but Jimmy got too go, my mom would just say \
suwee07
Omg thxxxx this helped so much
theleemer YT
😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😝😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜\n\nLike if you found the mistake
weam
me : can I go in a school trip for camping cuz all u friends are going .\nmom : go ask ur dad.\ndad : go ask ur mom \nme :— _—\n\nEDIT: OMG thx for 826 likes!
xxhalogamer22xx
Well my parents are Asian and I got 94% average in math and they don't let me buy a new PC for CHRISTMAS using MY allowance.
xxtacofacexxAJ
My mom was over my shoulder and I when i was watching this video.....\n\n\n\nshe knows my plans😨😢